Kedves érdeklődő! Mielőtt felkeresi ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintse meg az alábbi kérdéseket.

Vásárlás előtti kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet könyv webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja. Telefonon sajnos nem áll módunkban rendeléseket rögzíteni.

Kell regisztrálnom a vásárláshoz? Van valami előnye?

A vásárláshoz nem kötelező regisztrálni oldalunkra. Ha mégis szeretne a regisztráció vagy a pénztár oldalon találja a regisztráció lehetőségét.

A regisztráció gyors és könnyű, és számos előnye van:

  • Követheti rendelései állapotát.
  • Követheti csomagja állapotát, ha már átadtuk az adott szállítónak.
  • Első, regisztráció utáni vásárlásért kuponnal ajándékozzuk meg!
  • Egyszerűbb lesz a későbbi rendelések leadása.

Hogyan tudok regisztrálni, vagy belépni a fiókomba?

Ezen az oldalon tud regisztrálni, vagy ha már megtette, belépni fiókjába.

Hogyan szállítanak?

A házhozszállítást a GLS Hungary csomagküldőszolgálat végzi. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az ön által megadott címre kézbesíti azt. A várható szállításról értesítjük Önt.

Lehetősége van igénybe venni a FOXPOST szolgáltatást is, ebben az esetben kérem tájékozódjon az Önhöz legközelebb eső FOXPOST automata lelőhelyéről az alábbi linkre kattintva:

Automata kereső

Személyes átvétel előzetes egyeztetés után Pécelen és Budapesten a  XVIII. kerületekben lehetséges! A szállításról bővebb információkat olvashat ugyanezen az oldalon a lentebbi kérdéseknél, illetve ezen az oldalon.

Van ingyenes szállítási lehetőség?

A legtöbb terméket költséggel szállítjuk, a házhoz szállítás díjai:

  • Banki előreutalással és befizetéssel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.190 Ft. (GLS)
  • Utánvéttel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.990 Ft. (GLS)
  • Banki előreutalással és befizetéssel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.390 Ft (FOXPOST)
  • Utánvéttel történő fizetés esetén, átvétel helye háznál, megadott szállítási címre, a szállítás díja 1.690 Ft. (FOXPOST)
  • Banki előreutalással, – befizetéssel, vagy bankkártyás fizetéssel csomagterminálnál, – mely egyben az átvétel helye is – a szállítási díj 990 Ft. (FOXPOST)

20.000 Ft feletti rendelési összeg esetén díjtalan a házhoz szállítás!

Egyes termékeknél akció keretén belül időszakosan elengedhetjük a szállítási költséget. Az ingyenes szállítási akciót mindig jelöljük az adott termék oldalán.

Minden van raktáron, amit az áruházban látok?

Nem feltétlenül. Az oldalon található termékek a legtöbb esetben elérhetőek és készleten is vannak,  de előfordulhat, hogy egyes könyvek kifogynak a raktárunkból és 1-2 nap, míg pótoljuk őket.

Átlagos beszerzési idő maximum 2-3 nap. 24-48 óra pedig a szállítási idő. A megrendelés után emailben tájékoztatjuk a termék legkorábbi szállítási idejéről.

Az árak tartalmazzák az áfát?

IGEN. Minden termékünk tartalmazza az általános 5% os, térképeknél, szókártyáknál, matricáknál a 27%-os forgalmi adót.

Kapok számlát a vásárlásról?

Igen. Minden vásárlásról elektronikus áfás számlát, vagy papír alapú számlát állítunk ki, amelyet e-mailben küldünk, vagy a csomagban találja. Digitális számla esetén is fontos, hogy valós és működő e-mail címet adjunk meg a rendelés leadásakor.

Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam?

Természetesen ilyen esetek előfordulhatnak sajnos. Egy könyv nyomdahibás, vagy hiányoznak a lapjai, melyet nem minden esetben észlelünk a csomagküldés előtt. Ebben az esetben kérjük jelezze felénk elektronikus formában a problémát (akár csatoljon róla fotót is) és küldje vissza cégünk címére a terméket!Rövid határidőn belül kicseréljük Önnek!

Bővebben az ÁSZF-ben, az adott termék oldalán, vagy elérhetőségeink egyikén tájékozódhat erről.

Ha megveszek valamit, de mégsem kérem, visszaveszik?

Igen. Indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, a termék átvételétől számított harminc napon belül.

  • Ilyenkor a termék visszaküldésének költsége önt terheli.
  • Amint visszakaptuk a sértetlen terméket, visszautaljuk az árát egy ön által választott bankszámlára.
  • Ha a termék nem sértetlen, hanem használt, akkor a visszajáró összegből jogosultak vagyunk levonni a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenést.

A részleteket lásd az elállási tájékoztatóban, és webáruházunk ÁSZF-jében (ugrás az ÁSZF-re).

Honnan fogom tudni, hogy hol tart a rendelésem?

Rendelése minden lépéséről rövid tájékoztató e‑mailt küldünk.

  • Amikor megkaptuk és feldolgoztuk a rendelést.
  • Amikor a végösszeg átutalását kérjük (előre utalás esetén).
  • Amikor átadjuk a terméket a futárnak.
  • A futárszolgálat folyamatosan tájékoztatja Önt hol tart a csomagja és mikor várható a kézbesítés. A csomagját pedig követni tudja a Nyomonkövetési oldalon.

… és minden egyéb, változást jelentő helyzetben. Probléma esetén pedig ügyfélszolgálatunk hívja Önt telefonon.

Mire érdemes még figyelnem a rendelés leadásakor?

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

Ha a rendelési név vagy cím hibás, a rendelés késhet vagy meghiúsulhat. Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy általában nem telefonon, hanem e‑mailben jelezzük a rendeléssel kapcsolatos fejleményeket.

Szállítással és átvétellel kapcsolatos kérdések

Mára van kiírva a csomagom. Mikor jön a futár?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Pontosabb információt a kiszállítás napján a GLS Hungary futárszolgálat diszpécserei tudnak adni.

Szállítási idő

Visszaigazoló emailünkben jelezzük, hogy várhatóan hány munkanap alatt szállítjuk az adott terméket. A szállítási idő nagyrészt attól függ, hogy a termék van-e raktárunkon (általában így van), de általában maximum 2-3 nap.

Ha a termék nincs raktáron, előfordulhat, hogy rajtunk kívül álló okok miatt meghosszabbodik a beszerzési idő. Ezért az esetlegesen előforduló késésért nem vállaljuk a felelősséget, de megteszünk mindent, hogy a kért terméket időben kiszállítsuk Önnek és információt küldünk mindenképp a változásokról!

Erről bővebb információt webáruházunk ÁSZF-jében talál.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.

Ha már leadta megrendelését, de nem írt hozzá megjegyzést, kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Mi történik, ha jön a futár, de én nem vagyok ott?

A futárszolgálat összesen kétszer próbálja meg kézbesíteni a rendelést. Ha az első sikertelen, akkor felhívják az ön által rendeléskor megadott számot, és időpontot egyeztetnek a kiszállításhoz.

Mennyi időbe telik a kiszállítás?

A megrendelt és beérkezett termék kiszállítása a korábban megadott címre 1-2 napot vesz igénybe csupán !

Sérült a kézbesített csomag, mit tegyek?

A csomagot nem bonthatja ki az átvételt megelőzően, de kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított csomag sértetlenségét. Ha esetleg sérült lenne a csomagolás, kérje meg a futárt, hogy állítson ki jegyzőkönyvet a kárról, és ezt továbbítsa nekünk. Ha nem ellenőrzi a csomagot az átvételkor, a jegyzőkönyv hiányában sajnos nem áll módunkban utólagos reklamációt elfogadni!

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos termék érkezett, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módokkal fizethetek?

Webáruházunkban többféle fizetési mód közül választhat. Előreutalás, banki befizetés, több napos határidővel történő átutalás (iskoláknak, cégeknek). Lehetősége van utánvétet, vagy a Barion használatával azonnali bankkártyás fizetést is választani.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha a banki előreutalás opciót választotta a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetéshez vagy átutaláshoz.

Tudok fizetni bankkártyával?

Igen. Azonnali kártyás tranzakciókat a Barion fizettetési rendszeren keresztül intézi automatikusan webáruházunk. A pénztárnál ha ezt a fizetést választja, a rendszer átirányítja majd a szolgáltató oldalára, majd visszairányítja Önt a rendszer sikeres fizetési esetén. További információ

Vásárlás utáni kérdések

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem mindig érkeznek meg a webáruházak e‑mailjei (például Citromail, Freemail). Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. Ha negyed óra elteltével sem érkezik meg a levél, minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

* Rögtön a rendelés után rendszerünk e‑mailt küld amiben a rendszer visszajelzi hogy a rendelést megkaptuk de még nem dolgoztuk fel.

Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

Ha banki előreutalás opciót választotta, a rendszer automatikusan elküldi a rendelésben megadott emailcímére az instrukciókat és a banki adatokat a befizetéshez vagy átutaláshoz.

Honnan értesülhetek az akciókról, újdonságokról?

Iratkozzon fel ingyenes hírlevelünkre, így elsőnek értesülhet legújabb akcióinkról, újdonságainkról. Vagy Like-olja Facebook oldalunkat, ahol egyedi kuponokat osztunk meg!